Subject: MTA taotlus täitmisregistriga liitumiseks
From: Kadri Kööp <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Glen Roosaar - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Kairit Kirsipuu - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Kerli Onno" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Jul 2025 10:26:41 +0300

Tere

Edastan MTA taotluse täitmisregistriga liitumiseks.

Lugupidamisega

  <https://emta.ee/sites/default/files/2023-01/lovid.png>

Kadri Kööp
võlahalduse üksuse juht
tulude osakond
Maksu- ja Tolliamet
676 1590
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/maksujatolliamet>
<https://www.linkedin.com/company/100561/>
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/>
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>

 <https://www.emta.ee/> www.emta.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.